2023/01/09

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری (آزمون سال ۱۴۰۱)

در این بخش برای داوطلبان آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری مجموعه ای را با منابع بسیار کامل ارائه نمودیم که به همراه خود تمامی سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری را با پاسخ دارد و قطعا داوطلبان آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری با مطالعه این منابع تخصصی و عمومی نتیجه بسیار مناسبی خواهند گرفت. منابع تخصصی و عمومی در ادامه بطور کامل معرفی می شود و طبق این دروس برای شما داوطلبان نمونه سوالات آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری را گردآوری داشته ایم. تمامی این سوالات آزمون استخدامی شهرداری از بررسی کامل آزمون های برگزار شده بدست آمده است و یکی از کاملترین مجموعه ها برای آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری به شمار می رود.

در تدارک این مجموعه استخدامی آرشیتکت شهرداری سعی شده است منابع تخصصی و عمومی بصورت کامل ارائه گردد و دروسی که برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ مطرح می باشند را شامل گردد. این رشته از رشته های مهم آزمون های استخدامی شهرداری می باشد و داوطلبان می توانند برای آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری منبع بسیار کاملی را مورد مطالعه قرار دهند. آزمون های استخدامی برگزار شده سال های اخیر به منظور گردآوری این منابع آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری بصورت کامل مورد بررسی قرار گرفتند و نتیجه آن این نمونه سوالات آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری می باشد.

سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری / آزمون استخدامی ۱۴۰۱

کاملترین منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری

منابع تخصصی آزمون آرشیتکت شهرداری : فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات) ، تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی) ، مبانی نظری معماری

منابع عمومی آزمون آرشیتکت شهرداری : زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و قوانین و مقررات شهر و شهرداری

سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری (سوالات تخصصی)

سوال استخدامی فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات) مربوط به آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری (۱۸۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی) مربوط به آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری (۱۴۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی مبانی نظری معماری مربوط به آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری (۱۳۴ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری (سوالات عمومی)

سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی (۳۴۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی احکام و معارف اسلامی (۳۲۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی (۴۵۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی فناوری اطلاعات (۳۱۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی زبان انگلیسی (۲۸۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی اطلاعات اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی (۳۲۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوال استخدامی قوانین و مقررات شهر و شهرداری (۱۰۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه)


منابع استخدامی آرشیتکت شهرداری (۱۴۰۱)

منابعی که برای آزمون استخدامی آرشیتکت شهرداری در نظر گرفته شده بود را طی یک مجموعه کامل تخصصی و عمومی برای داوطلبان ارائه نمودیم و قطعا این مجموعه سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری از مهم ترین منبع برای مطالعه به شمار می رود. داوطلبان با مطالعه این منابع حتما می توانند آمادگی بسیار بالایی را برای خود جهت پاسخگویی به سوالات رقم بزنند و نتیجه قبولی آزمون سال ۱۴۰۱ آرشیتکت شهرداری را کسب نمایند.

سوالات استخدامی آرشیتکت شهرداری (ویژه آزمون ۱۴۰۱)

دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی آزمون آرشیتکت شهرداری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی