2023/03/21

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده (منابع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده جهت آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ آماده شده است که داوطلبان می توانند با مطالعه این منابع آزمون استخدامی کارشناس بهداشت خانواده در کسب نتیجه قبولی عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند.

در بخش منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ رشته کارشناس بهداشت خانواده پنج عنوان در منابع تخصصی و هفت عنوان هم در منابع عمومی در نظر گرفته شده که در مجموعه سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده وزارت بهداشت محتویاتی مهم و انتخاب شده از اصل نمونه سوالات اخیر ارائه گریده است. داوطلبان برای منابع عمومی می توانند از این مجموعه فوق کامل نهایت استفاده را از آن خود نمایند که نمونه سوالات و درسنامه های خوبی را در نظر دارد. دانش داوطلبان در بخش مورد نظر این منابع استخدامی کارشناس بهداشت خانواده قطعا با مطالعه این محتویات افزایش قابل توجهی خواهد داشت و نتیجه خوبی در انتظار مطالعه کنندگان این مجموعه خواهد بود.

مطالعه اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس بهداشت خانواده وزارت بهداشت برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، داوطلبان این آزمون علاوه بر کتاب های دانشگاهی خود در رشته کارشناس بهداشت خانواده سعی نمایند با اصل سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت هم آشنا شوند تا یک آمادگی کامل را در آزمون از خود نمایش دهند. منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی کارشناس بهداشت خانواده که در دفترچه آزمون معرفی شده است را در اینجا خدمت شما داوطلبان ازمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ دوباره معرفی می نماییم که محتویات مجموعه استخدامی بهداشت خانواده برای قسمت عمومی آزمون در نظر گرفته شده است.

سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده / آزمون وزارت بهداشت ۱۴۰۲

منابع استخدامی کارشناس بهداشت خانواده در نمونه سوال و درسنامه

منابع تخصصی کارشناس بهداشت خانواده : بهداشت مادر و کودک و باروری ، اصول و کلیات خدمات بهداشتی (ایمن سازی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت دهان و دندان، بهداشت سالمندان، بهداشت مدارس، نظام عرضه خدمات) ، آموزش بهداشت، ارتباطات و تکنولوژی، اصول مدیریت و برنامه ریزی بهداشتی،  آمار زیستی، اصول اپیدمیولوژی و روش تحقیق

منابع عمومی کارشناس بهداشت خانواده : معارف اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

این آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ رشته های زیادی را پوشش داده است و رشته شغلی کارشناس بهداشت خانواده جزو رشته هایی می باشد که جذب آن زیاد است. داوطلبان سعی نمایند آمادگی خود را با منابعی چون مطالعه نمونه سوالات استخدامی بهداشت خانواده وزارت بهداشت سال های اخیر با پاسخنامه به سطح بالایی برسانند.

سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده (منابع با پاسخ)

داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ استخدامی کارشناس بهداشت خانواده حتما استفاده از این منابع را در دستور کار قرار دهند چون که منابع آزمون های استخدامی کارشناس بهداشت خانواده برگزار شده سال های اخیر به همراه پاسخنامه در مجموعه قرار داده شده است.

۵۴۳ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲۷ سوال استخدامی معارف اسلامی

۶۴۷ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۵۷۳ سوال استخدامی فناوری اطلاعات (ICDL)

۴۸۶ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۴ سوال استخدامی اطلاعات عمومی

۵۲۸ سوال استخدامی هوش و توانمندی های عمومی

سوالات استخدامی بهداشت خانواده (دفترچه ها با پاسخ)

برای افزایش دانش داوطلبان آزمون استخدامی کارشناس بهداشت خانواده سال ۱۴۰۲ مهمترین دفترچه های سال های اخیر آزمون های فراگیر را با پاسخنامه تشریحی خدمت داوطلبان این آزمون ارائه نموده ایم.

دفترچه سوالات آزمون فراگیر اول ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون فراگیر دوم ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون فراگیر سوم ۱۳۹۵

دفترچه سوالات آزمون فراگیر چهارم ۱۳۹۶

دفترچه سوالات آزمون فراگیر پنجم ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون فراگیر ششم ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون فراگیر هفتم ۱۳۹۸

دفترچه سوالات آزمون فراگیر هشتم ۱۳۹۹

دفترچه سوالات آزمون فراگیر نهم ۱۴۰۱

منابع استخدامی کارشناس بهداشت خانواده (جزوات آزمون)

جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۴ صفحه

جزوه استخدامی معارف اسلامی ۴۸ صفحه

جزوه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۴۶ صفحه

جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۰ صفحه

جزوه استخدامی زبان انگلیسی ۱۴۱ صفحه

جزوه استخدامی هوش و توانمندی ۱۰ صفحه


کارشناس بهداشت خانواده / استخدام ۱۴۰۲

در این بخش برای داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ رشته بهداشت خانواده سعی شد در منابع مورد نظر کاملترین محتویات ارائه شود که داوطلبان با استفاده از این مجموعه سوالات استخدامی بهداشت خانواده وزارت بهداشت خواهند توانست سوالات را پاسخگو باشند. داوطلبان در این مجموعه از جدیدترین نمونه سوالات استخدامی آزمون های وزارت بهداشت می توانند بهره مند شوند که خیلی می تواند در نتیجه گیری آزمون موثر واقع شود. درسنامه های این مجموعه استخدامی بهداشت خانواده با بروزرسانی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس بهداشت خانواده وزارت بهداشت / ۱۴۰۲

نمونه سوالات و جزوات برای کسب قبولی رشته استخدامی بهداشت خانواده

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی