2023/03/23

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه (فراگیر ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه جهت آزمون فراگیر دهم آماده دریافت داوطلبان می باشد مجموعه ای که منابع تخصصی و عمومی آزمون سال ۱۴۰۲ استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه را شامل می گردد.
عنوان مجموعه : کارشناس امور سخت افزار رایانه
آزمون : دهمین فراگیر سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی اعلام شده
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانهداوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۲ اگر بدنبال کسب قبولی در آزمون می باشید توصیه می نماییم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید چرا که تیم تهیه سوالات تاپ سوال با تلاش فراوان مجموعه ای به نام سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه برای آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ تداک دیده است که دربردارنده تمامی منابع مورد نیاز امتحانی می باشد که یک داوطلب جهت قبولی در آزمون پیش رو به آن نیازمند است. سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی عنوان شغلی کارشناس امور سخت افزار رایانه از بررسی دقیق آزمون های فراگیر برگزار شده گردآوری شده اند.

سعی نمایید برای آمادگی خود منابعی را مورد مطالعه قرار دهید که استانداردهای لازم را به همراه داشته باشد یعنی اینکه نمونه سوالات آزمون های دوره های قبل در مجموعه بکار رفته باشد مجموعه از هر نظر با کیفیت و خوانا و سوالات دارای پاسخنامه معتبر باشد تا داوطلب با یک توان علمی بالا در آزمون شرکت نماید این نکته هم برای شما داوطلبان می تواند بسیار مهم باشد تا شما را در دریافت مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه دستگاه های اجرایی آسوده خاطر نماید اینکه از تجربه داوطلبان آزمون های قبل برگزار شده در تدارک این مجموعه استفاده شده است.

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه دستگاه های اجرایی / فراگیر ۱۴۰۲

اصل منابع تخصصی و عمومی در مجموعه مطالعاتی کارشناس امور سخت افزار رایانه

داوطلبان می بایست برای آزمون استخدامی مربوط به خود منابع سوالات را در بخش های عمومی و تخصصی بشناسند تا آنها را مورد مطالعه قرار دهند که تاپ سوال منابع امتحانی بخش های عمومی و تخصصی کارشناس امور سخت افزار رایانه را شرح داده است.

منابع تخصصی کارشناس امور سخت افزار رایانه : سیستم های عامل ، معماری کامپیوتر ، شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه ، مدارهای منطقی و الکترونیکی

منابع عمومی کارشناس امور سخت افزار رایانه : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه / تخصصی با پاسخ سال ۱۴۰۲

کاملترین بخش سوالات تخصصی استخدامی کارشناس سخت افزار رایانه را خدمت داوطلبان آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲ دستگاه های مختلف کشور عرضه نموده ایم که با مطالعه آنها قطعا بخش تخصصی آزمون را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

سیستم های عامل : تعداد ۲۴۰ عدد سوال

معماری کامپیوتر : تعداد ۱۸۰ عدد سوال

شبکه های کامپیوتری : تعداد ۳۳۰ عدد سوال

امنیت شبکه : تعداد ۱۸۰ عدد سوال

مدارهای منطقی و الکترونیکی : تعداد ۱۷۰ عدد سوال

سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه / عمومی با پاسخ ویژه فراگیر دهم

سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد

سوالات ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۷ عدد

سوالات مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ۵۴۵ عدد

سوالات احکام و معارف اسلامی ۵۰۶ عدد

سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۰ عدد

سوالات هوش و توانمندی ۴۸۶ عدد

سوالات اطلاعات عمومی ۳۲۵ عدد

بخش جزوات آزمون استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه

جزوه کامل استخدامی زبان و ادبیات فارسی

جزوه کامل استخدامی احکام و معارف اسلامی

جزوه کامل استخدامی فناوری اطلاعات

جزوه کامل استخدامی آمار و ریاضیات

جزوه کامل استخدامی زبان انگلیسی

سوالات استخدامی کارشناس سخت افزار رایانه دستگاه های اجرایی / پاسخ تشریحی

عنوان شغلی کارشناس سخت افزار رایانه یا امور سخت افزار رایانه در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ جذب زیادی خواهد داشت و سعی نمودیم بهترین منابع را ارائه نماییم و برای داوطلبان آزمون استخدامی کارشناس سخت افزار رایانه اصل دفترچه سوالات آزمون های فراگیر دوره های قبل را تدارک دیده ایم که بسیار می تواند برای داوطلبان حائز اهمیت باشد.

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر اول سال ۱۳۹۴

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر دوم سال ۱۳۹۴

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر سوم سال ۱۳۹۵

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر چهارم سال ۱۳۹۶

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر پنجم سال ۱۳۹۷

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر ششم سال ۱۳۹۷

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر هفتم سال ۱۳۹۸

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر هشتم سال ۱۳۹۹

دفترچه آزمون استخدامی فراگیر نهم سال ۱۴۰۱


کارشناس امور سخت افزار رایانه / فراگیر ۱۴۰۲

در تدارک مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه دستگاه های اجرایی تمامی موارد از هر نظر رعایت شده است محتویات مجموعه با یک نظم و ترتیب خوب فولدربندی شده که داوطلبان عزیز براحتی می توانند به موارد دسترسی داشته باشند محتویاتی که در قبولی شما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و با یک گام خیلی خوب می توانید در جهت قبولی و استخدام این آزمون گام بردارید. مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه دستگاه های اجرایی تهیه شده توسط تیم تاپ سوال را وارد برنامه مطالعاتی خود نمایید و آنرا مورد استفاد قرار دهید چونکه از فوق کاملترین منابع حال حاضر است.

قبولی آزمون فراگیر ۱۴۰۲ با مطالعه سوالات استخدامی کارشناس سخت افزار رایانه

بسته سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه دارای تمام منابع امتحانی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی