2019/09/20

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان (اعلام نتایج آزمون استخدامی)

با سلام به تمامی کاربران بخش اخبار استخدامی وب سایت تاپ سوال که امیدواریم بتوانیم هر لحظه جدیدترین اطلاعیه های آزمون های استخدامی را در دسترس شما کارجویان عزیز قرار دهیم که این صفحه از اخبار استخدامی به بروزترین اخبار استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می پردازد و تمامی متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش این استان می توانند با مراجعه به این صفحه از آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مطلع گردند. سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم عنوان منبع مطالعاتی این آزمون ۹۸ محسوب می گردد.

آزمون های پذیرش نیروی آموزش و پرورش همیشه برای شرکت کنندگانش بسیار بااهمیت بوده و یکی از علل آن تعداد شرکت کنندگان می باشد که باعث می گردد یک رقابت فشرده را داوطلبان تجربه نمایند که اگر با راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش آشنایی داشته باشید قطعا بهتر می توانید با دیگر رقبا رقابت داشته باشید و خود را تبدیل به یکی از آماده ترین افراد برای بخش کتبی آزمون آموزش و پرورش خواهید نمود.


دیماه سال ۹۸ – آموزش و پرورش استان و آزمون برگزار شده

در پاییز سال ۹۸ وزارت آموزش و پرورش بدلیل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استانها در بخش های دبیر، هنرآموز و … آزمون استخدامی در کل کشور برگزار نمود که طی آن حدود هجده هزار نفر پذیرش خواهند شد که استان سیستان و بلوچستان سهم بیشتری در این جذب دارد و بیش از سه هزار نیرو به آموزش و پرورش این استان اختصاص پیدا کرده است. در دیماه نتایج اولیه اعلام خواهد و قبولشدگان مرحله کتبی می توانند در روند مراحل این استخدام قرار گیرند. هنوز این استان دچار کمبود نیرو در این بخش می باشد که در آزمون های بعدی با جذب نفرات بیشتر باید رفع شود.


۲۴ مرداد ۹۸ – سهمیه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پذیرش جدید بیشتر شد

آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۸ شاهد جذب بسیار زیاد خواهد بود. البته این استان از کمبود نیرو بسیار زیادی برخوردار می باشد که سهمیه جذب آن نسبت به دوره قبل ارتقاء خوبی داشته است. در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ بیش از ۳ هزار نیرو به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرد.


۳۰ تیر ۹۸ – آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیش از ۱۰ هزار معلم کمبود نیرو دارد

آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با کمبود نیرو بسیار زیادی در بخش معلمی مواجه می باشد که تناسبی خوبی بین تعداد دانش آموزان و معلمان در این استان وجود ندارد که در تلاش هستند طی این آزمون آموزش و پرورش ۹۸ نیروهای کافی را برای جبران بخشی از کمبود نیرو جذب نمایند.


۱۲ اردیبهشت ۹۸ – نیازمندی بیش از ۹ هزار معلم در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

در حال حاضر تعداد ۱۹۰۰ سرباز معلم، تعداد ۱۲۵ معلم حق التدریسی آزاد و ۴ هزار معلم از طریق خرید خدمت در مدارس آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان مشغول به تدریس می باشند. در سال پیش رو تعداد ۱۰۰۰ معلم جذب و تعداد ۱۳۸۶ معلم بازنشسته می گردند این درحالیست که در هر سال به تعداد دانش آموزان ۳۴۰۰۰ نفر اضافه می گردد.


۱۰ خرداد ۹۷ – تعداد ۱۲۰۰ نفر در آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش می شوند

در مهر ماه سال ۱۳۹۷ تعداد ۷۰۰ نفر به تعداد معلمان استان سیستان و بلوچستان اضافه می گردد و برای آزمون بعدی برای پذیرش ۱۲۰۰ دبیر جدید هم مجوز استخدام صادر گردیده است.


اردیبهشت ماه ۹۷ – استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

آزمون استخدامی آموزش و پرورش و فراگیر در تیر ماه سال ۹۷ برگزار می گردند و از روز بیست و سوم اردیبهشت ثبت نام آغاز می شود که در این آزمون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یکی از استان هایی می باشد در نیروهای مورد نظر خود را پذیرش می نماید که در دفترچه راهنما آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعداد پذیرش ها و رشته های استخدامی مطرح است.


۳۰ اردیبهشت ۹۷ – سهمیه استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ۲ برابر شد

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان سهمیه استخدامی این استان در آزمون پیش رو رشد ۲ برابری داشته است. در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷ تعداد سهیمه ۱۵ هزار نفر است برای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ۱۲۰۰ نفر می باشد.

این آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۴۵ رشته شغلی را دربر می گیرد که بیشترین پذیرش ها برای دو رشته شغلی آموزگار ابتدایی و دبیر تربیت بدنی می باشد که می توانید جهت کسب موفقیت در این دو رشته از بسته سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی وب سایت تاپ سوال استفاده نمایید که پرمحتوا ترین منبع مطالعاتی این رشته در کشور محسوب می گردد و بسته سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی که بدلیل پذیرش بالا، بصورت ویژه در گردآوری منابع مطالعاتی آن تلاش نمودیم که نهایت بهره را برای آزمون سال ۹۸ استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خواهید برد.


آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی