2019/03/14

امتیاز : / 5. رای :

راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸

جهت موفقیت در آزمون های استخدامی باید مواردی را که در نتیجه آزمون نقش آفرین و تعیین کننده هستند را شناسایی و با برنامه ریزی دقیق بر روی آنها زمینه های قبولی و استخدام را در خود ایجاد نمایید. البته که آزمون هایی چون آموزش و پرورش که شرکت کنندگان بسیار زیادی را به خود می بیند داوطلب باید یک آزمون دشواری را تجربه نماید و اکثر شرکت کنندگان هم به امید استخدام در آموزش و پرورش با تلاش فراوان و مطالعه انواع منابع در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می نمایند و در این آزمون داوطلبانی که با برنامه ریزی دقیقی که از قبل برای کسب آمادگی خودشان داشته اند راحت تر نسبت به دیگر رقبا به هدف خود دست پیدا می کنند در این بخش راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به شما داوطلبان پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با استفاده از این راهکارها استخدام خودتان را در آموزش و پرورش رقم بزنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه شکلی برگزار می گردد؟

اکثر آزمون های استخدامی کشور در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می گردند که برای هر کدام از این بخش ها منابع استخدامی متفاوتی وجود دارد که قبل از برگزاری هر آزمون در دفترچه های مخصوص این منابع اعلام می گردند که داوطلب باید از این دروس امتحانی مطلع شود. برای اینکه داوطلب بتواند در بخش تخصصی هم رقابت داشته باشد باید حد نساب ۶۰ درصد را بدست آورد یعنی زمانی پاسخگویی بخش تخصصی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد که توانسته باشید این حداقل را در بخش عمومی کسب نموده باشید پس باید متوجه شده باشید که بخش عمومی چقدر در نتیجه آزمون تعیین کننده است.

راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه می تواند باشد؟

همانطور که اشاره ای به اهمیت بخش های طرح سوال آزمون های استخدامی داشته ایم حالا باید راهکارهایی را خدمتان ارائه داشته باشیم تا این بخش ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. نمونه سوالات استخدامی ارائه شده توسط تاپ سوال در بخش های مختلف را می توانید مورد مطالعه خود قرار دهید که در این صورت با سوالات ادوار گذشته این آزمون ها اشنا خواهید شد و همین طور به مهارت بالایی در تست زنی دست پیدا می کنید.

در کنار سوالات استخدامی آموزش و پرورش یک نگاهی هم به کتب دانشگاهی مرتبط با منابع آزمون، کتب دبیرستان برای بخش عمومی و جزوات کاربردی داشته باشید که با مطالعه این همه موارد برای کسب موفقیت در آزمون آموزش و پرورش حتما نتیجه درخشانی را برای خود به ارمغان خواهید آورد. دسترسی به جزوات و نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش از طریق وب سایت به طبع خیلی راحت تر از تهیه منابع کتبی می باشد که با این کار می توانید در زمان هم صرفه جویی داشته باشید.

در بخش تخصصی تهیه منابع مطالعاتی از طریق کتب کمی دشوارتر است و بهترین منابع از طریق وب سایت قابل دریافت می باشد، البته باید نکاتی را هم در تهیه منابع از طریق وب سایت های اینترنتی به شما یادآور شویم که حتما از سایت هایی که قابل اعتماد و معتبر هستند خرید داشته باشید و از هر سایتی که در مقابل چشمانتان قرار گرفتند خرید نکنید و افراد سودجو که می دانند داوطلبان در این بخش کمبود منابع دارند اقدام به کلاهبرداری به طرق مختلف انجام می دهند و کسی هم پاسخگوی شما در این وب سایت ها نخواهند بود و فاقد پشتیبانی هستند.

وب سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (قابل کلیک و قابل نمایش اطلاعات صاحب امتیاز) هستند می توانند وب سایتی امن برای دریافت محصولات موردنظر شما باشند.

تاپ سوال دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد و توانست نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) را کسب نماید که در سایت هر دو نماد قابل رویت هستند.

پشتیبانی تاپ سوال با تیمی متعهد و توانمند تمامی شما داوطلبان را با پاسخگویی سریع و آنلاین همراهی می نماید.

منابع مطالعاتی ارائه شده برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تاپ سوال بعنوان مرجع بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی که چندین سال است در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد و آزمون های بی شماری را چون آموزش و پرورش ، دستگاه های اجرایی و … را تجربه نموده است و به اقدامات خود به کمک خیلی از شرکت کنندگان آزمون های استخدامی در این سال ها آمده است و راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند برای شما داوطلبان موثر و راهگشا باشد.

تاپ سوال در کنار کاملترین بسته های عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش، اصل دفترچه سوالات آزمون های آموزش و پرورش را با پاسخنامه های تستی و تشریحی از سال ۸۴ تا سال ۹۷ هم برای داوطلبان جهت افزایش توان آمادگی ارائه نموده است تا با معلومات کافی و مورد نیاز برای آزمون آموزش و پرورش به سراغ رقابت با دیگر رقبا بروید و مسیر رسیدن به شغل مورد نظر خود را هموارتر نمایید.

در یکی از بخش های وب سایت منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را برای عنوان شغلی های مختلف این آزمون را توضیح داده ایم که داوطلبان می توانند دروس طرح سوال بخش تخصصی مربوط به رشته شغلی خود یعنی دبیری ، هنرآموز ، استادکار و … را مشاهده نمایند.

برای همه شما داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم راهکارهای قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شما عزیزان موثر واقع شود.


برای سهولت در دسترسی به منابع مطالعاتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوشه های شغلی مختلف جدولی را در بخش زیر ارائه نموده ایم که می توانید به صفحه توضیحات مربوط به عنوان شغلی خود با کلیک هدایت شوید.

برای بخش رشته های دبیری آموزش و پرورش عناوین شغلی که برای آنها بسته های مطالعاتی ارائه نموده ایم بدین شرح است :

دبیری هنر ، دبیری زبان و ادبیات فارسی ، دبیری تربیت بدنی ، دبیری ریاضی ، دبیری زبان انگلیسی ، دبیری زیست شناسی ، دبیری شیمی ، دبیری عربی ، دبیری علوم تجربی ، دبیری فیزیک ، دبیری معارف اسلامی ، دبیری حرفه و فن ، دبیری علوم اجتماعی ، دبیری جغرافیا ، دبیری زمین شناسی ، دبیری تاریخ ، دبیری زمین شناسی ، دبیری اقتصاد ، آموزگار دوره ابتدایی ، آموزگار استثنایی

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / رشته های دبیری
سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش سوالات استخدامی آموزگار استثنایی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر ریاضی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر عربی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر فیزیک آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر علوم اجتماعی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر اقتصاد آموزش و پرورش

رشته های هنرآموز و استادکار :

هنرآموز کامپیوتر ، هنرآموز حسابداری ، هنرآموز ساختمان ، هنرآموز کودکیاری ، هنرآموز الکترونیک ، هنرآموز طراحی و دوخت ، هنرآموز ماشین های کشاورزی ، هنرآموز معدن ، هنرآموز انیمیشن ، هنرآموز نقشه برداری ، هنرآموز گرافیک ، هنرآموز مکانیک خودرو ، هنرآموز تاسیسات ، هنرآموز مکاترونیک ، هنرآموز صنایع فلزی ، هنرآموز زراعی و باغی ، هنرآموز صنایع چوب ، هنرآموز علوم دامی ، هنرآموز صنابع شیمیایی ، هنرآموز نقشه کشی معماری

استادکار کامپیوتر ، استادکار طراحی و دوخت ، استادکار صنایع چوب ، استادکار مکانیک خودرو

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / رشته های هنرآموز و استادکار
سوالات استخدامی هنرآموز کامپیوتر آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز حسابداری آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز ساختمان آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز کودکیاری آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز الکترونیک آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز طراحی و دوخت آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز ماشین های کشاورزی آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز معدن آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز انیمیشن آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز نقشه برداری آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز گرافیک آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز تاسیسات آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز مکاترونیک آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز صنایع فلزی آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز زراعی و باغی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز صنایع چوب آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز علوم دامی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی هنرآموز صنابع شیمیایی آموزش و پرورش سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش
سوالات استخدامی استادکار کامپیوتر آموزش و پرورش سوالات استخدامی استادکار طراحی و دوخت آموزش و پرورش
سوالات استخدامی استادکار صنایع چوب آموزش و پرورش سوالات استخدامی استادکار مکانیک خودرو آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی