2023/12/10

امتیاز : / 5. رای :

سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی شامل اصل سوالات آزمون های برگزار شده سال های اخیر با پاسخ می باشد که برای داوطلبان آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ مرحله هفتم ارائه شده است.
نام مجموعه : سوالات مشاوران رسمی مالیاتی
آزمون : مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ مرحله ۷
محتویات : منابع کامل آزمون

در این بخش خدمت داوطلبان آزمون هفتم ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ کاملترین نمونه سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی را با پاسخنامه ارائه نمودیم که داوطلبان این آزمون می توانند تجربه بسیار خوبی با مطالعه این منابع داشته باشند. آنچه که بعنوان منابع آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی معرفی شده است را با تلاش فراوان دروسی از آن را در نظر گرفته ایم و خدمت این داوطلبان ارائه داشته ایم که در ادامه مطلب در رابطه با منابع توضیحات کامل را خواهیم داد. نمونه سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی از نظر منابع تخصصی کامل می باشد و تمامی سوالات به آزمون های برگزار شده دوره های اخیر آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی مربوط می گردد.

داوطلبان با مطالعه اصل سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی سال های اخیر با پاسخنامه قطعا در آزمون هفتم نتیجه لازم را کسب خواهند نمود و چون این منابع از بررسی کامل بدست آمده است دانش داوطلبان آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی را دو چندان خواهد نمود. داوطلبان در ادامه مطلب از کامل بودن مجموعه سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی آگاه خواهند شد و براحتی با مطالعه یک چنین مجموعه ای در کسب نتیجه عملکرد بسیار مناسبی را برای خود رقم خواهند زد.

سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی / ۱۴۰۲

کاملترین منابع برای هفتمین آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی تعدادی دروس را بعنوان منابع آزمون معرفی نموده است که عبارتند از قانون مالیات های مستقیم ، قانون مالیات بر ارزش افزوده ، قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان ، قوانین و مقررات مربوط به دادرسی مالیاتی ، حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی ، حسابداری و حسابرسی بخش خصوصی و عمومی ، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه

دروسی که برای آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در نظر گرفته شده است را معرفی و حالا منابعی که در مجموعه سوالات آزمون عضویت مشاوران رسمی مالیاتی مرحله هفتم گنجانده ایم دروسی هستند که در ادامه نام برده خواهند شد.

سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی / با پاسخنامه

۱۸۳ سوال قانون مالیات های مستقیم

۱۶۴ سوال قانون مالیات بر ارزش افزوده

۷۵ سوال قوانین و مقررات مربوط به دادرسی مالیاتی

۳۸۱ سوال حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی

۲۴۶ سوال حسابداری و حسابرسی خصوصی و عمومی

۶۳۵ سوال قوانین تجارت، مدنی، محاسبات و بودجه

جزوات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی / منابع ۱۴۰۲

جزوه حسابداری و حسابرسی

جزوه قوانین و مقررات مربوط به دادرسی مالیاتی

جزوه قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه


آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی / ۱۴۰۲

داوطلبان آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی مرحله هفتم سال ۱۴۰۲ قطعا در این مجموعه شاهد کاملترین نمونه سوالات آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی خواهند بود و آنچه که برای این آزمون اهمیت داشته را در قالب سوال و جزوه ارائه نمودیم و امیدواریم با این سوالات آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی شاهد قبولی و نتیجه در این آزمون مهم باشید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی