2023/11/13

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی سازمان زندان ها (دانلود منبع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی سازمان زندان ها جهت آزمون سال ۱۴۰۲ ارائه شده و کاملترین منابع آزمون استخدامی سازمان زندان ها را شامل می گردد که داوطلبان رشته های این آزمون می توانند یکی از کاملترین مجموعه های مطالعاتی را تجربه نمایند و به کمک آن به تمامی سوالات آزمون استخدامی سازمان زندانها پاسخگو باشند.
نام مجموعه : سوالات آزمون سازمان زندان ها
آزمون : استخدامی سازمان زندان ها ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل با درسنامه

یکی از دستگاه هایی که در آزمون استخدامی فراگیر مرحله جدید جهت تامین نیروی انسانی خود استخدام به عمل می آورد سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور می باشد که تیم تولید محتوای تاپ سوال برای داوطلبان و متقاضیان رشته های شغلی آن در سال ۱۴۰۲ یکی از کاملترین و مهم ترین مجموعه سوالات استخدامی سازمان زندان ها را عرضه نموده که با تکیه بر آن داوطلبان می توانند سطح علمی مورد نیاز آزمون را برای خود تامین کنند و با آمادگی کامل به این رقابت علمی بپردازند و این منابع استخدامی سازمان زندانها بی شک مرتفع کننده نیاز مطالعاتی آن ها به حساب می آید.

چند سالی است که از فعالیت وبگاه تاپ سوال در حوزه استخدام و تولید بسته های کمک آموزشی می گذرد و تا الان بی شمار آزمون استخدامی را تجربه نموده است و بهتر از هر کسی می داند که چه منابعی می تواند برای داوطلبان کارساز خواهد بود که ارائه منابعی مطمئن و هدفمند از تخصص های این وبگاه باتجربه می باشد و کسانی که در آزمون های قبلی دستگاه های اجرایی با ما بودند خوب متوجه این موضوع هستند و حال برای آزمون استخدامی سازمان زندانها یکی از جامع ترین بسته نمونه سوالات استخدامی سازمان زندان ها را عرضه نموده ایم که با داوطلبان جدید همراه شویم و توجه شما داوطلبان را به ادامه معرفی مجموعه سوالات استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور جلب می نماییم.

سوالات استخدامی سازمان زندان ها / کاملترین مجموعه برای آزمون سال ۱۴۰۲

منابع آزمون استخدامی سازمان زندانها / ویژه تمامی رشته های شغلی

سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در آزمون سال ۱۴۰۲ فراگیر در ۴ رشته شغلی از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد که داوطلبان هر کدام از این رشته های شغلی می توانند از این نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان زندانها منتشر شده استفاده نمایند. این چهار رشته آزمون استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بدین ترتیب است.
۱ / کارشناس امور انتظامی زندان ها
۲ / کارشناس امور تامینی و تربیتی زندان ها
۳ / مامور گارد انتظامات زندان ها
۴ / مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندان ها

سوالات استخدامی سازمان زندان ها / منابع ۱۴۰۲ + پاسخ نامه

برای آزمون استخدامی سازمان زندانها بخش عمومی رشته های شغلی بسته ای بسیار پرمحتوا که در آزمون های استخدامی سال های اخیر شاهد تکرار زیاد انها بوده ایم را گردهم آوردیم و سوالات این دروس هفتگانه آزمون سازمان زندان ها را به کاملترین حالت ممکن تولید نمودیم.

۵۴۳ نمونه سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۶۲۲ نمونه سوال عمومی معارف اسلامی

۷۶۱ نمونه سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۷۴۴ نمونه سوال عمومی فناوری اطلاعات (ICDL)

۶۲۳ نمونه سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۴ نمونه سوال عمومی اطلاعات عمومی

۵۵۲ نمونه سوال عمومی هوش و توانمندی

سوالات استخدامی سازمان زندان ها / دفترچه آزمون های فراگیر

چون داوطلبان آزمون سازمان زندانها باید در قالب آزمون دستگاه های اجرایی به رقابت بپردازند بنابراین مطالعه آزمون های ادوار گدشته فراگیر خیلی می تواند موثر باشد که ۹ دوره از این آزمون ها را با پاسخنامه کاملا تشریحی خدمت شما داوطلبان ارائه نمودیم.

اصل سوالات اولین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۴

اصل سوالات دومین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۴

اصل سوالات سومین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۵

اصل سوالات چهارمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۶

اصل سوالات پنجمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۷

اصل سوالات ششمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۷

اصل سوالات هفتمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۸

اصل سوالات هشتمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۳۹۹

اصل سوالات نهمین آزمون فراگیر / مربوط به ۱۴۰۱

جزوات آزمون استخدامی سازمان زندانها / دروس عمومی

به داوطلبان هر چهار رشته شغلی آزمون استخدامی سازمان زندان ها پیشنهاد می نماییم که جهت موفقیت هر چه بیشتر در آزمون ۱۴۰۲ این درسنامه استخدامی که داوطلبان سال قبل نتایج بسیار خوبی را با آن رقم زدند را مورد مطالعه با دقت قرار دهید.

درس زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه جزوه

درس احکام و معارف اسلامی ۵۲ صفحه جزوه

درس مهارت های کامپیوتر ۲۴۸ صفحه جزوه

درس آمار و ریاضیات ۱۴۱ صفحه جزوه

درس هوش و توانمندی ۱۰ صفحه جزوه

درس زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه جزوه


آزمون سازمان زندانها با منابع تاپ سوال

تاپ سوال یکی از جامع ترین مجموعه سوالات استخدامی سازمان زندان ها را عرضه داشته که برای تمام عناوین شغلی آزمون سال ۱۴۰۲ مناسب می باشد و هر کدام از بخش هایی که در دانلود سوالات استخدامی سازمان زندان ها ملاحضه خواهید نمود با تلاش تیم تاپ سوال با تحترصد قرار دادن آزمون های گذشته سازمان زندانها و آزمون های استخدامی کشور تدارک و طراحی شده اند که قطعا می توانید برای آزمون پیش رو به مجموعه ای که توسط وبگاهی که تمام مجوزهای فعالیت این حوزه را دارد منتشر شده، اطمینان کامل داشته باشید.

پیش بینی که از این مجموعه سوالات استخدامی سازمان زندان ها داریم اینکه با استقبال خوب داوطلبان روبرو خواهد شد و سعی می داریم نهایت تضمین را برای این منابع آزمون استخدامی سازمان زندانها قائل شویم تا داوطلبان با انتخاب نمونه سوالات آزمون سازمان زندانها فقط به قبولی در رشته خود فکر کنند. این مجموعه سوالات استخدامی سازمان زندانها جهت قبولی آزمون ۱۴۰۲ آماده دریافت می باشد.

دانلود سوالات استخدامی سازمان زندان ها از تاپ سوال / آزمون سال ۱۴۰۲

بسته نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان زندانها حاوی منابعی دانش افزون

سازمان زندان ها

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی