2023/09/26

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی وزارت اطلاعات (منابع استخدامی آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی وزارت اطلاعات برای آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ کاملترین منابع مطالعاتی را به همراه دارد و داوطلبان رشته های آزمون استخدامی وزارت اطلاعات می توانند مهم ترین منبع مطالعاتی را تجربه نمایند و با دانش کامل در آزمون استخدامی وزارت اطلاعات حضور داشته باشند.
نام مجموعه : سوالات استخدامی وزارت اطلاعات
آزمون : استخدامی وزارت اطلاعات سال ۱۴۰۲
محتویات : سوالات آزمون های برگزار شده اخیر

سوالات استخدامی وزارت اطلاعاتبا سلام به یکایک شما داوطلبان آزمون استخدامی وزارت اطلاعات و توجه شما را به این نوشتار از سایت که به معرفی منبع مطالعاتی رشته های استخدامی این وزارتخانه می پردازد جلب می نماییم تا دغدغه تهیه منابع استخدامی این آزمون استخدامی برای شما مرتفع گردد. مجموعه سوالات استخدامی وزارت اطلاعات عرضه شده از کاملترین منابع مطالعاتی از لحاظ سوالات و جزوات تشکیل شده است که هر کدام از آنها می توانند توانایی علمی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت اطلاعات را ارتقاء دهند که هر کدام آنها حاصل تلاش تیم تولید محتوا تاپ سوال از آزمون های اخیر وزارت اطلاعات می باشد.

منابع آزمون استخدامی وزارت اطلاعات بسته هایی را که شامل می شود، نمونه سوالات عمومی پرتکرار و مهم کشور همراه با جزواتی که نقش بسزایی در بهبود دانش عمومی داوطلبان آزمون وزارت اطلاعات ایفاء خواهند نمود و اصل دفترچه های ۹ دوره از آزمون های فراگیر که منبعی خوبی به جهت آشنایی داوطلبان با این نوع سوالات به حساب می آیند و بسته کامل سوالی و درسنامه ای عقیدتی سیاسی که برای داوطلبان آزمون وزارت اطلاعات بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه بعد از معرفی وزارت اطلاعات تمامی این بسته های مطالعاتی را جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت اطلاعات داوطلبان و مخاطبان با جزئیات کامل تشریح می نماییم.

سوالات استخدامی وزارت اطلاعات / کاملترین منبع استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع استخدامی وزارت اطلاعات (سوالات و درسنامه ها) را با تاپ سوال تجربه نمایید

در رابطه با معرفی وزارت اطلاعات که یکی از وزارتخانه های کشور می باشد می توان گفت نام اختصار آن واجا می باشد و با لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) شناخته می شوند. وزارت اطلاعات یکی از باقوت ترین نقاط کشور عزیزمان ایران محسوب می گردد و وظایفی مهمی چون کسب اطلاعات و آگاهی از دشمنان داخلی و خارجی، مقابله با توطئه ها، حفاظت اطلاعات و … برعهده دارد و انشاالله همیشه شاهد موفقیت این وزارتخانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی باشیم.

سوالات استخدامی وزارت اطلاعات / منابع آزمون سال ۱۴۰۲

برای آزمون استخدامی وزارت اطلاعات بخش عمومی توانستیم یک بسته کامل پرمحتوا که نمونه سوالاتی بسیار مهم و کاربردی که از آزمون های بزرگ استخدامی کشور نتیجه شده اند با پاسخنامه جهت موفقیت شما داوطلبان تولید نماییم که حتما پاسخگویی خوبی با این بسته برای خود رقم خواهید زد.

سوالات استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۰۵ عدد

سوالات استخدامی مهارتهای کامپیوتر ۵۴۷ عدد

سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد

سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۵ عدد

سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۴۸۱ عدد

سوالات استخدامی هوش و توانمندی ۴۸۷ عدد

سوالات استخدامی اطلاعات عمومی ۳۲۴ عدد

سوالات استخدامی وزارت اطلاعات / دفترچه ها

این بسته حاوی سوالات استاندارد عمومی که تسلط داوطلبان را در این بخش می تواند متحول سازد و از طرفی این دفترچه ها که با پاسخنامه تشریحی توسط تاپ سوال طراحی شده است خود نیز می تواند منبعی دانش افزون برای پاسخگویی سوالات آزمون استخدامی وزارت اطلاعات باشد.

اصل سوالات آزمون اول فراگیر ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون دوم فراگیر ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون سوم فراگیر ۱۳۹۵

اصل سوالات آزمون چهارم فراگیر ۱۳۹۶

اصل سوالات آزمون پنجم فراگیر ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون ششم فراگیر ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون هفتم فراگیر ۱۳۹۸

اصل سوالات آزمون هشتم فراگیر ۱۳۹۹

اصل سوالات آزمون نهم فراگیر ۱۴۰۱

منابع آزمون استخدامی وزارت اطلاعات / درسنامه ها

داوطلبان آزمون وزارت اطلاعات براحتی می توانند سوالات عمومی را با درصدهای بالا پاسخ دهی داشته باشند چرا که تاپ سوال کاملترین درسنامه های آموزشی این بخش را با ارزیابی آزمون های استخدامی زیادی پدیدآورده است و مطمئن ترین منابع آموزشی را با این بخش می توانید تجربه نمایید.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه

درسنامه استخدامی معارف اسلامی ۵۱ صفحه

درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۴۸ صفحه

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار ۱۴۱ صفحه

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی ۱۴۰ صفحه

درسنامه استخدامی هوش ۱۰ صفحه

سوالات آزمون استخدامی وزارت اطلاعات / عقیدتی سیاسی

بیش از ۲۰۰۰ نمونه سوال معارف و عقیدتی سیاسی با پاسخنامه و جزواتی بسیار کارآمد در رابطه با این بخش که به موضوعات مهم عقیدتی می پردازد و برای داوطلبان آزمون وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران وفید و کارایی خواهد داشت.


آزمون استخدامی وزارت اطلاعات / ۱۴۰۲

تاپ سوال بعنوان یکی از پایگاه های تولید بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی همیشه سعی نموده بارزترین منابع مطالعاتی هر آزمونی را در کشور ارائه نماید که در طی این چند سال فعالیت بارها به داوطلبان ثابت نموده که چقدر می تواند زمینه ساز استخدام آنها گردد و امیدواریم محصولی با این محتویات که قطعا دانش مورد نیاز آزمون پذیرش را قوت می بخشد شما را بیشتر از هر داوطلبی به استخدام در وزارت اطلاعات نزدیک نماید.

تجربه قبولشدگان آزمون های استخدامی کشور و این چند سال فعالیت تاپ سوال که قبولی آزمون های استخدامی را با ارائه راهکارهای هدفمند آسان می نماید در تدارک این مجموعه نمونه سوالات استخدامی وزارت اطلاعات استفاده شده که توان و آمادگی شما را بی تردید بهبود خواهد ببخشید، جلب رضایت و استخدام شدن هدفی بوده که تاپ سوال در این ارائه مدنظر قرار داده است.

دانلود جامع ترین بسته جزوات و سوالات استخدامی وزارت اطلاعات از تاپ سوال

تجربه کاملترین مجموعه سوالات وزارت اطلاعات جهت استخدام شدن در ۱۴۰۲

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی