2023/10/25

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه جهت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ ارائه شده که شامل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه برگزار شده ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۲ می باشد که داوطلبان می توانند کاملترین مجموعه را مطالعه نمایند.
نام مجموعه : متصدی امور دفتری قوه قضاییه
آزمون : متصدی امور دفتری قوه قضاییه ۱۴۰۲
محتویات : تخصصی و عمومی

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییهداوطلبانی که جهت آمادگی آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه می خواهند کامل ترین و با کیفیت ترین منبع مطالعاتی را در اختیار داشته باشند توصیه می نماییم تا انتهای معرفی این مجموعه با ما همراه باشند. این قسمت از وب سایت تاپ سوال اختصاص پیدا کرده است به معرفی مجموعه سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه که شرکت کنندگان آزمون سال ۱۴۰۲ می توانند این مجموعه سوالات استخدامی را که در جهت افزایش توان علمی بسیار موثر می باشد را دریافت کنند. با استفاده از این مجموعه دیگر به منابع مطالعاتی مختلفی نیاز نخواهید داشت.

شما داوطلبان عزیز با قرار دادن این مجموعه ارزشمند جزو برنامه مطالعاتی می توانید مسیر استخدام شدن خود را در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ هموارتر نمایید و گام بلندتری نسبت به دیگر داوطلبان برای موفقیت بردارید و امیدواریم با دریافت این مجموعه که در جاهای دیگر کمتر شاهد آن خواهید بود خروجی سعی و تلاش شما را به یک موفقیت تبدیل نماید که قطعا از قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه خواهید بود. آزمون های استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه سال های قبل بطور کامل برای این مجموعه مورد بررسی قرار گرفتند که برای داوطلبان آزمون پیش رو کامل ترین منبع محسوب می گردد.

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه / ویژه آزمون ۱۴۰۲

کاملترین منابع تخصصی و عمومی آزمون متصدی امور دفتری قوه قضاییه

منابع تخصصی متصدی امور دفتری قوه قضاییه : مبانی رفتار سازمانی ، مدیریت منابع انسانی ، مالیه عمومی و بودجه ریزی ، مبانی علوم اجتماعی ، حقوق اداری ، مبانی جامعه شناسی ، تئوری های مدیریت

منابع عمومی متصدی امور دفتری قوه قضاییه : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

دقیقا منابعی که برای آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه به همراه پاسخ تجربه نمایند. برای منابع تخصصی و عمومی این آزمون استخدامی، نمونه سوال به همراه درسنامه تهیه شده است که سطح علمی داوطلبان را برای آزمون بسیار افزایش خواهد داد. در ادامه بخش های نمونه سوالات و درسنامه های آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه معرفی می شود.

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (تخصصی)

نمونه سوالات تخصصی متصدی امور دفتری قوه قضاییه این بخش یکی از کاملترین منابع برای داوطلبان آزمون پیش رو می باشد که همه سوالات با پاسخ هستند. این نمونه سوالات از آزمون های سال های قبل برخوردارند و داوطلبان را به بالاترین سطح آمادگی می رسانند.
۱۷۴ سوال مبانی رفتار سازمانی + پاسخ

۱۴۵ سوال مدیریت منابع انسانی + پاسخ

۱۵۳ سوال مالیه عمومی و بودجه ریزی + پاسخ

۱۴۲ سوال مبانی علوم اجتماعی + پاسخ

۲۱۴ سوال حقوق اداری + پاسخ

۱۵۷ سوال مبانی جامعه شناسی + پاسخ

۲۴۶ سوال تئوری های مدیریت + پاسخ

 نمونه سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه

سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (عمومی)

دروس عمومی در آزمون های استخدامی بسیار مهم هستند و به همین دلیل یکی از مجموعه های بسیار کامل را برای داوطلبان آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه تهیه نمودیم که همه منابع آزمون امسال را به همراه پاسخ دارد.

۶۲۳ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی با پاسخ

۶۳۴ سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخ

۶۸۳ سوال استخدامی فناوری اطلاعات با پاسخ

۵۷۶ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی با پاسخ

۳۲۴ سوال استخدامی اطلاعات عمومی با پاسخ

۵۵۷ سوال استخدامی هوش و توانمندی با پاسخ

جزوات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (تخصصی)

با مطالعه این جزوات دیگر به هیچ کتاب درسی احتیاج پیدا نمی کنید چرا که تمامی جزوات این بخش از خلاصه کتاب های درسی گرفته شده است که براحتی می توانید آنها را جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهید.

۲۵۴ صفحه جزوه مبانی رفتار سازمانی

۴۸ صفحه جزوه مدیریت منابع انسانی

۲۴۷ صفحه جزوه مالیه عمومی و بودجه ریزی

۵۳ صفحه جزوه مبانی علوم اجتماعی

۸۷ صفحه جزوه حقوق اداری

۵۲ صفحه جزوه مبانی جامعه شناسی

۱۱۲ صفحه جزوه تئوری های مدیریت

جزوات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (عمومی)

برای همه دروس عمومی آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه یک درسنامه تهیه شده است که داوطلبان با مطالعه این درسنامه ها می توانند دانش خود را در منابع عمومی بسیار ارتقا دهند و نتیجه موفق را برای خود در این آزمون شاهد باشند.

جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

جزوه استخدامی معارف اسلامی

جزوه استخدامی فناوری اطلاعات

جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

جزوه استخدامی اطلاعات عمومی

جزوه استخدامی هوش و توانمندی

دفترچه سوالات استخدامی آزمون های فراگیر (با پاسخ تشریحی)

دفترچه سوالات آزمون اول / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون دوم / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون سوم / ۱۳۹۵

دفترچه سوالات آزمون چهارم / ۱۳۹۶

دفترچه سوالات آزمون پنجم / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون ششم / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون هفتم / ۱۳۹۸

دفترچه سوالات آزمون هشتم / ۱۳۹۹

دفترچه سوالات آزمون نهم / ۱۴۰۱


متصدی امور دفتری قوه قضاییه / آزمون ۱۴۰۲

از اینکه برای دریافت کامل ترین منبع مطالعاتی جهت شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه وب سایت تاپ سوال را انتخاب نموده اید متشکریم مطمئن باشید مجموعه سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه که برای شما داوطلبان عزیز تدارک دیده ایم مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت چرا که این مجموعه تمام آنچه که یک داوطلب برای برداشتن یک گام بزرگ در جهت استخدام نیازمند است را در خود جای داده و امیدواریم با مطالعه این محصول تاپ سوال از قبول شدگان این آزمون باشید و بدین وسیله در شغل متصدی امور دفتری استخدام شوید.

نمونه سوالات استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه (تخصصی و عمومی)

دانلود منابع آزمون استخدامی متصدی امور دفتری قوه قضاییه برای ۱۴۰۲

 

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی