2019/02/22

امتیاز : / 5. رای :

سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (آزمون فراگیر در شهریور ۹۵)

عنوان این مطلب از اخبارهای استخدامی اختصاص پیدا نموده به آخرین اخبار و اطلاعیه های سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که تلاش می نماییم جدیدترین اخبار را در اختیار شما داوطلبان قرار دهیم و به آزمون تسلط کامل داشته باشید و توصیه می نماییم دفترچه راهنمای آزمون را بادقت مطالعه نمایید تا تمامی نکات لازم را به خاطر بسپارید.

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی | عمومی و تخصصی


سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۵

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور مرحله سوم به جهت تامین نیروی انسانی در دستگاه های کشور در سال ۹۵ شهریور ماه برگزار می گردد.

از تاریخ ۹۵/۷/۱۱ تا ۹۵/۷/۱۷ می توانند برای ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند و برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید به همین سایت مراحعه شود و آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی مرحله سوم ۹۵/۸/۲۱ برگزار می گردد.

این آزمون در دوبخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد و منابع امتحانی بخش تخصصی دانش و مهارت های تخصصی خوشه های شغلی ملاک قرار می دهند و در دفترچه اعلام گردیده است و منابع عمومی هم شامل دروس عمومی می باشد که در دفترچه می توانید منابع را مشاهده نمایید.

دانشگاه های علوم پزشکی ، وزارت آموزش و پرورش ، مرکز رقابت ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، سازمان امور مالیاتی ، سازمان قضایی نیروهای مسلح ، وزارت دادگستری ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی از دستگاه های هستند که در سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیرو مورد نظر خود را پذیرش می نمایند.


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور
اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های فراگیر از لینک های بالا اقدام نمایید*
اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی