2019/02/22

امتیاز : / 5. رای :

چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (آغاز ثبت نام آزمون فراگیر)

تاپ سوال همیشه سعی نموده همگام با داوطلبان آزمون های استخدامی باشد و در این صفحه از سایت به جدیدترین اخبار چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می پردازد و توجه شما را به مطالب آن جلب می نماید با ما همراه باشید.

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی


برای تامین نیروی انسانی تعدادی از دستگاه ها چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور هم برگزار می گردد که داوطلبان باید در شهریور ماه شاهد این آزمون خواهند بود.

به هریک از داوطلبان در آزمون یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات تخصصی داده خواهد شد ﮐﻠﯿﻪ دروس ﻋﻤﻮﻣﯽ و تخصصی ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭼﻬﺎرﮔﺰﯾﻨﻪای ﺑﺎ ﺿﺮﯾﺐ یک طرح می شوند ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺳﻮال ﻏﻠﻂ، ﯾﮏ ﺳﻮم ﻧﻤﺮه ﻣﻨﻔﯽ لحاظ می گردد.

ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از تاریخ ۹۶/۳/۲۹ تا ۹۶/۴/۱۱ انجام خواهد شد و بصورت اینترنتی می باشد که باید به سایت سازمان سنجش مراجعه شود و از تاریخ ۹۶/۵/۳۱ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان می توانند اقدام نمایند.

چارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تاریخ ۹۶/۶/۳ برگزار می شود و اطلاعات لازم بروری کارت ورود به جلسه درج شده است.

تعداد ۱۸ دستگاه در این آزمون فراگیر نیرو جذب می نمایند که به ترتیب اشاره می نماییم وزارت آموزش و پرورش ، بانک صنعت و معدن ، سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان پزشکی قانونی ، سازمان حسابرسی ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، دستگاههای اجرایی استان البرز ، سازمان بنادر و دریانوردی ، بانک مسکن ، بانک سپه ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، وزارت امور خارجه ، سازمان اداری و استخدامی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور
اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های فراگیر از لینک های بالا اقدام نمایید*
اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی